احسان
سخنان دل

برام هیچ حسی شبیه تو نیست 

 

کنار تو در گیره آرامشم 

 

همین از تمام جهان کافیه 

 

همین که کنارت نفس میکشم

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست 

 

تو پایان هر جستجویه منی 

 

تماشای تو عین آرامشه

 

تو زیباترین آرزوی منی...

 

منو از این عذاب رها نمیکنی

 

کنارمی به من نگا نمیکنی

 

تمام قلب تو به من نمیرسه 

 

همین که فکرمی برای من بسه...

.

.

.

 

منو از این عذاب رها نمیکنی

 

کنارمی به من نگا نمیکنی

 

تمام قلب تو به من نمیرسه 

 

همین که فکرمی برای من بسه

.

.

.

.

.

از این عادت با تو بودن هنوز 

 

ببین لحظه لحظم کنارت خوشه 

 

همین عادت با تو بودن یه روز 

 

اگه بی تو باشم منو میکشه

 

یه وقتایی اینقدر حالم بده 

 

که میپرسم از هر کسی حالتو

 

یه روزایی حس میکنم پشت من

 

همه شهر میگرده دنبال تو

 

 

همه شهر میگرده دنبال تو

 

 

 

منو از این عذاب رها نمیکنی 

 

کنارمی به من نگا نمیکنی 

 

تمام قلب تو به من نمیرسه 

 

همین که فکرمی برای من بسه. . .

 

 

 

همین که فکرمی برای من بسه

 



نظرات شما عزیزان:

توت فرنگی
ساعت17:53---1 ارديبهشت 1392
oooooooooooooha hanuz tatilati shoma????????????
ehtemalan daneshgah o kelas nadari??


توت فرنگی
ساعت0:47---22 فروردين 1392
khosh b halet k hanuz mosaferati

توت فرنگی
ساعت0:39---7 فروردين 1392
alan eyde ha age ashtebah nakonam.


eydet ke mobarak sale khobi dashte bashi.


ye post vase eydam mizashti jaye duri nemiraft bavar konپاسخ:واقعیتش وقت نکردم عید خیلی سرم شلوغ بود النم هست ها!!!
حالام که دیر نشده هان؟؟؟؟؟؟ باور کن!
سال نوت مبارک انشاء الله که سال پر برکتی داشته باشی

پاسخ:نمیخاد بگیا میرم مسافرت برمیگردم خودم ی قالب بهاری خوشکل پیدا میکنم برا وبم! البته مثل همیشه شمام بگرد بی زحمت!


توت فرنگی
ساعت0:59---3 فروردين 1392
alan dorost shod nabeghe
پاسخ:خواهش می کنم!!! شما لطف داری!!


توت فرنگی
ساعت17:16---29 اسفند 1391
درستش که نکردیییییییییییییییییییییپاسخ:چرا درست کردم؟(والا)

محمدرضا
ساعت19:15---27 اسفند 1391
پرشین گیگ

توت فرنگی
ساعت18:17---26 اسفند 1391
بعدشم این مصرع دو بار تکرار شده/دو بارشم درست کن لطفا!سر ب هوا شدن بعضیا...



از عواقب دانشگاه تهرانه دیگه...
پاسخ:دیوانه!!!!!!!!!!!!!! اصلا هم اینطور نیست

الان دیگه درست شده ممنون

پاسخ: میگم تو نباشی این وب بر فناست
پاسخ:خوبه؟(هدف ما جلب رضایت شماست)


توت فرنگی
ساعت23:27---24 اسفند 1391
E e E e rast mige



tamame ghalbe to b man nemirese



eshtebah neveshtid
پاسخ:بی زحمت شما درستش را بنویس تا من هم درستش کنم!!! هان؟؟؟؟


پاسخ:راستی فهمیدم نمی خواد بگی
پاسخ:بابا یکی باید باشه ایراد بگیره که ما درستش کنیم دیگه! (چه جاییش هم اشتباه شده بود)


توت فرنگی
ساعت0:15---21 اسفند 1391
ehsano dost daram dastet mersi
پاسخ:می دونم، قابلی نداره


محدرضا
ساعت17:08---17 اسفند 1391
salam dadash،khodetam miduni ke hamechit kamele,faghat khstam vase shokuhe vebet behet tabrik begam,barikalla

محمود
ساعت0:35---15 اسفند 1391
کلا شعرت مشکل نوشتاری داره!
یکیش:تمام قلب تو ب من نمی رسه


محمود
ساعت0:31---15 اسفند 1391
سلام...
چطوریییییییییییییییییییییییی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:شعر, :: 21:57 :: نويسنده : fayaz

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیددارم از مطالب لذت ببرید با نظراتتون من را در بهبوده این وب یاری کنید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fayaz70 و آدرس fayaz70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: